عصر هوشمند پالاری پاسارگاد

عصر هوشمند پالاری پاسارگاد

وارد کننده رسمی محصولات لاجیتک
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

برای اطمینان و استعلام گارانتی پالاری سرویس میتوانید سریال گارانتی درج شده روی جعبه ی محصول را در کادر زیر وارد فرمایید. با تشکر از اعتماد شما

قوانین و مقررات گارانتی

مشتریان گرامی پالاری سرویس در هنگام خرید کالا های این شرکت توجه داشته باشید که لیبل گارانتی این شرکت بر روی کالای شما باشد و برای استعلام اصالت گارانتی خود حتما از وبسایت ما به نشانی pallari.ir به بررسی سریال کالای خود بپردازید تا از گارانتی کالای خود مطمئن شوید.

برای استفاده از گارانتی پالاری سرویس شرایط زیر الزامی است :

۱- بهمراه داشتن جعبه کالا و لیبل گارانتی

۲- سالم بودن لیبل گارانتی و و سریال درج شده بر روی جعبه و لیبل گارانتی

۳- مشابه بودن سریال جعبه ، لیبل گارانتی و سریال حک شده روی کالا

۴- بهمراه داشتن کالا و تمام اجزای داخل جعبه از جمله دانگل ، کابل و …

مواردی که باعث خارج شدن کالا از گارانتی میشود :

۱- نداشتن کارت گارانتی

۲- مخدوش بودن یا دستکاری اطلاعات بر روی دستگاه یا کارت گارانتی

۳- هرگونه تغییر حالت فیزیکی دستگاه شامل شکستگی ، ضربه خوردگی ، سوختگی ، حرارت و آفتاب خوردگی ، برخورد و رسیدن انواع مایعات و رطوبت به دستگاه

۴- باز شدن دستگاه و یا آثار تعمیر آن

نکات مهمی که هنگام نیاز به استفاده از خدمات گارانتی باید رعایت بفرمایید :

۱- خدمات گارانتی پس از بررسی های فنی اولیه و کنترل موارد خارج از گارانتی انجام میشود.

۲- سه ماه اولیه تاریخ اعتبار گارانتی دستگاه ( از زمان فاکتور خرید شما از نماینده فروش رسمی شرکت ) گارانتی تعویض کامل دستگاه ارائه میگردد. البته خدمات گارانتی برای برند لاجیتک ۱۸ ماه گارانتی تعویض میباشد.

۳- بعد از ۳ ماه اولیه خدمات گارانتی اولویت با تعمیر دستگاه میباشد و در صورتیکه امکان تعمیر دستگاه نباشد کالا تعویض میگردد و درصورتیکه دستگاه شما در انبار خدمات شرکت بدلایل مختلف از جمله توقف تولید آن محصول موجود نباشد، کالای مشابه به مشتری تحویل میگردد و درصورتیکه مشتری کالای مشابه را نپسندد مبلغ دستگاه را که مشتری در هنگام خرید پرداخت نموده طبق فاکتور عودت داده میشود.